Ben jij onze nieuwe
Klantgelukmanager?

Dit zijn wij!

Wij zijn De Nieuwe Arts, een vernieuwende arbodienstverlener, die als missie heeft om de beste arbozorg van Nederland te leveren! Dit doen wij door simpelweg de beste artsen weer het eerste aanspreekpunt te laten zijn bij vragen over verzuim, inzetbaarheid en preventie. Daarbij staat autonomie en het werkgeluk van de DNA’er bij ons voorop.

Wat bieden wij aan

Wij bieden je een energieke werkomgeving in een sterk groeiende organisatie en groeiend team. Natuurlijk bieden we je marktconforme arbeidsvoorwaarden, 27 vakantiedagen per jaar en niet te vergeten een team en werksfeer waar gezelligheid en samenwerken centraal staat.

Dit past bij jou!

Als Klantgelukmanager ben jij het visitekaartje van onze organisatie. En die rol pak jij met verve! Je houdt ervan om te bouwen samen met de klant, de klant te adviseren én natuurlijk zet je daarbij jouw commercieel inzicht in. Door bij te dragen aan de strategische doelstellingen van onze klanten, voeg jij waarde toe op het gebied van verzuim, preventie en duurzame inzetbaarheid.

Als Klantgelukmanager ben je verantwoordelijk voor een eigen klantportefeuille Je houdt vinger aan de pols bij de klant en voert proactief klantoverleg met de professionals vanuit DNA. Samen met het klantteam evalueer en adviseer je op de thema’s verzuim en preventie. Daarnaast evalueer je onze dienstverlening met de klant.

Jij krijgt er energie van om te bouwen aan een hechte vertrouwensrelatie met de klant, de decision making unit en andere stakeholders (o.a. OR) binnen de klant organisatie. Vanuit inhoud en klantperspectief bevorder je multidisciplinaire samenwerking. Daarnaast leg je zaken zorgvuldig vast in ons CRM-systeem én ben je het escalatiepunt als de klant even niet tevreden is.

Je bent onderdeel van een groeiend team en een groeiende organisatie en vindt het leuk hierin bij te dragen aan de optimalisatie van onze klantgeluk activiteiten en interne processen die daarmee samenhangen. Je vindt het leuk om samen met je directe collega’s alsook je collega’s binnen de supportafdeling en andere afdelingen samen te werken om uiteindelijk de klant optimaal te bedienen.

Herken jij jezelf in de onderstaande punten?

  • Je hebt minimaal drie jaar ervaring als klant(geluk)manager of klantadviseur op onder andere 300+ accounts in professional services;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau; bij voorkeur een opleiding in relevante richting;
  • Je bent voor minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt affiniteit met verzuimmanagement;
  • Je bent proactief en klantgericht;
  • Je denkt in oplossingen en ideeën;
  • Je bent accuraat, integer, klantgericht en sterk in communicatie;
  • Je bent praktisch èn strategisch ingesteld;
  • Een groeiend en dynamisch bedrijf past bij jou;
  • Woonachtig in regio Noord-Holland/Utrecht; bij voorkeur in of rond Amsterdam
  • Rijbewijs B;

Klinkt het als een uitdaging die bij je past? Graag ontvangen wij graag je CV en motivatie op b.pelser@denieuwearts.nl en r.kuiper@denieuwearts.nl. Heb je nog vragen bel dan Babette op 06 2606 6690 of Robin op 06 2620 3193.

Ben je enthousiast geworden?

Stuur ons dan je motivatie en CV.

werkenbij@denieuwearts.nl